Guru (2007) - Syri24
Filmat e fundit :

Guru (2007)

Gurukant Desai, djali i një mësuesi fshati heq dorë nga shkolla dhe shkon për të punuar jashtë shtetit, pad disa viteve punë kthehet në Indi, dhe bëhet njëri nga sipërmarrësit më të fuqishëm të tekstilit në vend. Shiko : VIDTO

Shkarko : UPTOBOX

Share this article :

+ comments + 1 comments

August 6, 2020 at 9:02 PM

Artikuj të mirë, A keni dëgjuar për zotin Benjamin, Email: Lfdsloans@outlook.com --WhatsApp Kontakt: + 1-9893943740-- të cilët punojnë me shërbimin e financimit ata më japin kredi prej 95,000.00 $ për të filluar biznesin tim dhe unë i kam paguar ato çdo vit tash e dy vjet dhe akoma më kanë mbetur 2 vjet edhe pse më pëlqen të punoj me ta sepse ata janë huadhënës të vërtetë të huasë që mund të të japin çdo lloj kredie.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Syri24 - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger